Üç arkadaş gidiyoruz gezmeye
Kötü talih bize çıktı komserim
Boş dünyada ne gerek var üzmeye
Çatık kaşlar bize baktı komserim
Şikayetçiye bak, hele anırsın
At mıdır eşek mi belki tanırsın
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İçten üslup. Halk şiirine bir iklimi var şiirin
Suçluların değil mazlumların sorgulandığı bir çağdayız,
İnşallah komser Hulisi Kentmen gibidir.
Artık "sıradan olaylar" gibi
Sataşma
Yol kesme, haraç işleri!
Mafya çökmüş memlekete, haberimiz yok,
Komserim!
Tebrikler şiire, ozanım...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta