Şimdi toprak gibi
yutuyorum nemini
öyle hoş kokuyoruz ki
utanıyor yağmur..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




burcu hanım sizi şiirlerime yazdığınız yorumlardan biliyordum şimdi de bu güzel şiir beni çok iyi bir şairle tanıştırmış oldu tebrik ederim saygılarımla... bahattin muhammet ayhan
Nefisssss...
şiir şiir kokmalı,ama yağmur kokan şiirler insanı kendi dünyasından simeranyasına götürür,bu şiir de beni Ege'ye taşıyor..Şiirin gözüne..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta