Gönlüm benim değil, sana vermişim onu
Al götür, bende ne varsa sana adadım yolu.
Cayır cayır yanarken söndüm ateşinle,
Kuş gibi hafif şimdi bu kızgın meşe.
Ne adım kaldı bende, ne de eski benliğim,
Bir tek senin isminle çoğalır sessizliğim.
Yüzüm toprağa dönük, gözüm semâya varır,
Bir “gel” deyişin yeter, ömrüm yeniden doğar.
Ben seni sevmedim ki; sende kendim silindim,
Bir damla rahmet oldun, çölümde gül filizdin.
Dünya dediğin nedir, bir konup göçen kervan,
Sen varsa bahar olur, sensiz her mevsim hazan.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 12:33:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!