Okumak için arkadaşından kitap ödünç alıp, geri teslim etmeyenler ve yalan mazeretlere sığınanlar var ya, onlar, okumaya değil de başkalarının gözünde okuyor gibi görünmeye çalışanlardır. Kitaba, okumaya, yazana ve okuyana ise gerektiği kadar değer vermeyenlerdir. Saçınızdaki ak teller aynaya baktığınızda size nasıl burukluk veriyorsa, geri gelmeyen kitapları da okumayı seven sahibine, öyle burukluk hissettirir. Çünkü kitaplar, okumayı sevenlerin çocuğu gibidir. Kitap okumayı sevenler ise adamın dibidir...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta