Kırkıncı Odadayım Şiiri - Sertaç Demirhan

Sertaç Demirhan
65

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Kırkıncı Odadayım

40. odadayım,
heryer kapkaranlık...
Doğrusu buraya gelmeyi pek sevmiyorum,
ama belki yaşadığımı hissetmek,
belki de korkaklığımı yenmek için,
kendimle yüzleşmek için uğruyorum bazen...
İçerde Sezen’den “sen ağlama”,
Nilüfer’den “geceler” çalıyor,
hayatım bir film gibi hiç durmadan geçiyor gözümün önünden..
Eski fotoğraflar, mektuplar,
kalp kırıklıkları bir köşede.
Öyle dev pişmanlıklarım var ki bu odanın duvarlarına zincirlediğim...
Doğrusu buraya gelmeyi pek sevmiyorum,
her yer kapkaranlık,
40.odadayım.

Sertaç Demirhan
Kayıt Tarihi : 22.06.2006 20:55:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!