Karlar yağdı yine bizim ellere.
Dumanlı dumanlı dağların başı.
İlkbahar ayında görünce kışı,
Boynunu büküyor kiraz çiçeğim…
Bir halı misali şimdi tarlalar,
Meralar, ovalar, şirin yaylalar.
Kucağında seni sarıp sarmalar,
Nedir şu sendeki bu naz çiçeğim…
Vurgun yemiş gibi yüzü kararmış,
Kırılmış dalları kolu morarmış,
Hasta mısın betin benzin sararmış,
Gül artık yüzüme biraz çiçeğim…
Bir gülün hayali burnumda tüten.
Aşkı sevdasıdır ayakta tutan.
Giden gitti artık gelen yok zaten,
Söylerim derdimi sen yaz çiçeğim…
Gel gidelim ne derlerse desinler.
Hep severdi çok severdi desinler.
Parmağında yüzük elinde güller,
Gelinliğin olsun beyaz çiçeğim…
Her doğumda olur böyle bir sancı,
Ecel gelir alır yaşlıyı genci.
Dayan gülüm dayan biter bu acı,
İlkbahardan sonra hep yaz çiçeğim…
Kayıt Tarihi : 29.04.2026 17:27:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!