Yüreğinin terazisinde
Bir ucunda ben
Bir ucunda yeni dünya
Ağlıyor Aşk
Duy sesini.!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yok... Eğer hakimsem davayı esastan görmeliyim. Bu kadarcık delil yetmez. Vallahi çözemedim kim kabahatli?.
Ya da hakemsem, görmediğim alanda olmuş ne olduysa.Nasıl karar vereyim şimdi?...
Şaka bir yana, kısacık, sevimli bir şiirdi. Kutlarım canım...Sevgimle...
Ya yağmur olmadı, yağmadı kimse...
Ya da yağdığını gören, duyan olmadı...
Nereden bilsin ki nelerin silindiğini?
Yazıldığını nereden bilsin...
Bu gibi durumlarda kabahatli aranmamalı..
Tebrikler Canan Hanım...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta