Biraz önce sigara almaya çıktım,
Bu sıcakta ve akşam saat 10 da,
İnsan dışarıda olmak istiyor.
Otobüs durağına oturup bir sigara yaktım,
Üniversite yılları bu oluyor herhalde,
Düşünceli, pişman, üzüntülü bir insan...
Üçüncü senemde anladım yanlış yaptığımı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sigaranın zararları konulu şiir yazma yarışması açmış bulunmaktayım.
Yarışmaya katılımınızın, yarışmanın kalitesini arttıracak nitelikte olacağını düşünerek,
gerekli hassasiyeti göstermenizi temenni ederim.
Yarışmanın şartnamesine www.adleyba.com web adresimden ulaşabilirsiniz.
Eğer şartnamedeki şartlar sizi zorluyorsa [email protected] mail adresime şiirlerinizi yollayabilirsiniz.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta