Hakkı görüp inkâr edersen,
Nefsine negatif hissi yüklersen,
Nankörlükle kâlbi mühürlersen,
Kibirdir bu hastalık, olursun alık,
Cahil kibir, âlimde tevazu var,
Tevazu yağmur, kibir, dolu olup, yağar,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ben deyip kendini beğenen asi.
Tevazu en büyük insanlık hissi.
Kibirlinin bitmez bir ömür yası.
Kulaklara küpe Sünbül'ün sesi.
Demek geldi içimden Sevgili Şairem. Yansıtılan güzellikler için teşekkürler. Selam ve sevgiler.
Hz.Hasan R.A diyorki: insanların helaki üç şeydedir.KİBİR-İHTİRAS-HASET.kİBİR:DİNİ YIPRATIR.İHTİRAS:DOSTLARI ÜRKÜTÜR.HASE İSE KÖTÜLÜĞÜN HABERCİSİDİR.O kadar güzel ve anlamlı bir konuyu şiirselleştirmişsiniz ki,insanları en çok ihtiyaç duyacağı bir konudur kibir yada enaniyet yada bencillik.Yüreğinize sağlık.Çok ta güzel anlatılmış.Kutluyorum,tam puan ve saygılar sunuyorum.............HŞT
Kibirli olmak insanlığın en çirkin yüzüdür Sünbül hanım. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta