Sen hiç gelmeyecek biri için kapı araladın mı?
Ben araladım.
Üstelik rüzgâr girsin diye değil,
belki ayak sesin karışır diye.
Sivas’ta akşam erken iner.
Güneş, dağların arkasına çekilirken
insanın içi de biraz eksilir.
İşte o eksilmenin tam ortasında
sana bir cümle kuruyorum:
“Keşke kalsaydın.”
Ama sen gittin.
Ve ben bu cümleyi
her gün yeniden kurdum.
Sokaklar hâlâ aynı,
çay hâlâ aynı bardakta içiliyor,
ama hiçbir şey eskisi gibi değil.
Çünkü sen yokken
en çok “biz” eksiliyor.
Bu mektubu sana yollamayacağım.
Çünkü bazı şeyler ulaşınca bitiyor.
Ben seni
ulaşmadan sevdim.
Celal Özdemir
Celal ÖzdemirKayıt Tarihi : 23.03.2026 23:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!