Gidiyorum artık
Ne sana zarar vereceğim ne kendime,
Hoş ikimizde mutlu kalamayacağız,
Ama bir gün sen unutacak ve hayatına devam edeceksin,
Ben belki bir fotoğrafımıza denk geleceğim bir kitap arasında,
Ne güzel günlerdi diyeceğim belki ,
Fakat sen olmayacaksın işte ,
Pİşmanlık da hissetmiyeceğim,
Fakat üzgün ve dargın olacağım
Sana değil kendime,
Ve benliğime ,
Seni benden koparan benliğime,
Semih DaşdelenKayıt Tarihi : 19.06.2026 23:48:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Kendimi hiç bir zaman affetmeyeceğim, sırf seni üzdüğüm için kendime olan zararım büyüdü ve sana sıçradı umarım belki başka bi dünyada veya ruhlarımızın buluştuğu bir rüyada buluşmak dileğiyle hoşçakal.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!