Kendimle Savaşım Şiiri - Semih Daşdelen

Semih Daşdelen
18

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Kendimle Savaşım

Gidiyorum artık

Ne sana zarar vereceğim ne kendime,

Hoş ikimizde mutlu kalamayacağız,
Ama bir gün sen unutacak ve hayatına devam edeceksin,

Ben belki bir fotoğrafımıza denk geleceğim bir kitap arasında,

Ne güzel günlerdi diyeceğim belki ,

Fakat sen olmayacaksın işte ,

Pİşmanlık da hissetmiyeceğim,

Fakat üzgün ve dargın olacağım

Sana değil kendime,

Ve benliğime ,

Seni benden koparan benliğime,

Semih Daşdelen
Kayıt Tarihi : 19.06.2026 23:48:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Hikayesi:


Kendimi hiç bir zaman affetmeyeceğim, sırf seni üzdüğüm için kendime olan zararım büyüdü ve sana sıçradı umarım belki başka bi dünyada veya ruhlarımızın buluştuğu bir rüyada buluşmak dileğiyle hoşçakal.

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!