Bugün içimde anlamsız bir sıkıntı, bir üşüme var.
Sanırım, ellerine ihtiyacım var.
Öyle ben ısıttığım için değil,
Kendiliğinden sıcak.
Öyle ben sıktığım için değil,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bugün içimde anlamsız bir sıkıntı, bir üşüme var.
Sanırım, ellerine ihtiyacım var.
Öyle ben ısıttığım için değil,
Kendiliğinden sıcak.
Öyle ben sıktığım için değil,
Kendiliğinden sıkacak.
Tüm ilişkilerde kendiliğinden gelen duygular yüreği ısıtır...bazen bir dost eli bile içini ısıtır insanın... Yüreğinize kaleminize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta