Kibirli, narsist yöneticiler
Kendini halkın üstünde gören iktidar,
Koltukta, kürsüde arar itibar.
“Ben yaptım” diye yazar tarihin sayfasına,
Unutur halkı, emeği, alın terini aslında.
Kibir, gurur narsistlerin maskesi,
Mağrurluk, çürüyen düzenin göstergesi.
Biz biliyoruz:
Kibirle kurulan her iktidar,
Kibirli, Gururlu, Mağrur Narsistler
Onlar hep yüksekten konuşur,
mikrofon biraz yukarıda dursun isterler;
siyasette kürsü,
şirkette makam,
Kim bunlar,kim bunlar,
Kibirli,gururlular,
İnsana hor bakanlar,
İblisle iş tutanlar.
Kim bunlar,kim bunlar,
Alanları dolduran milyonlar,
19 martta,seçme,seçilme hakkımıza,milli irademize yapılan,iktidar darbesine karşı direnen,
İktidarın kanunsuz emirlerine, haklı olarak itaat etmeyenler,
Kimden yanasın ey insan
Kimden yanasın ey insan,
Alimin mi?,zalimin mi?
İnsanlığın yüz karası,
Esfel i safilinlerin mi?
Adım Kemal'dir,soyadım Tekir,
Eğitimci ozan,yazar ve şair.
Yazarım hayata dair,yazı ve şiir,
Hedefim yaşarken,kemale ermektir.
İnsanlara kendinizi,
Sevdirmek istiyorsanız.
Onlara gülümseyin,
Adlarını öğrenin.
Ayrıntısız bütün insanlar,
Adlarını önemli sayarlar,
İnsan olarak bizler,
Sadece etten kemikten,
İbaret değiliz biz
Duygularımız,düşüncelerimiz,
Davranışlarımız ve ilişkilerimizle,
Bir bütünüz hayatta.
Başkalarını sevdiğin kadar,
Kendini de sevmeyi unutma.
İnsanlara saygı duyuyorsan,
Kendine de saygı duy.
Başkalarına değer veriyorsan,
Kendine de değer ver.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!