Nereden çıktın korona,
Bela mısın başımıza?
Düşman mısın insanlığa?
Doymadın mı can almaya?
Corona bahane,uyanın dostlar,
Birileri bizi,uyutuyorlar.
Korkuyu,kaygıyı pompalıyorlar,
Sonra hayat eve sığar diyorlar.
Nereden çıktın ,korona,
bela mısın başımıza.
Korkar oldu bak insanlar,
Birbirine yaklaşmaya.
Lanet olası şeytandan,
Ruhunu o na satandan,
Düzenbazdan,bozguncu
dan,
Bireysel ve sosyal yaşamımızda,
İş ve okul yaşamında,
Aile içi iletişimde,
Sevgiyi belli koşullara,
Bağlıyoruz çoğunlukla.
Ödevlerini yapan çocuklar,
Aileden aldığımız eğitimde,başkalarıyla kurduğumuz iletişimde, okullarda sürdürülen eğitim öğretim sistemlerinde,iş hayatında ki ilişkilerde,
sevgi koşulludur çoğunlukla.
Başarılı olunca sevilmek,
uysal olunca sevilmek,
Ayaklar baş başlar ayak olunca,
İyilerde sessiz suskun kalınca.
Kimi de üç maymunu oynayınca,,
Kötülere kaldı meydan dümyada.
Kötüler ,pervasız yaşıyor rahat,
Dünya yansa umurunda mı heyhat.
İyiler gidişattan rahatsız bedbaht ,
Elimizden ne gelir derler heyhat.
Kötülüklerle mücadele
Kötülüklerle mücadelede
Çözüm; dağınık iyilikte değil,
Çözüm; örgütlü vicdanda.
Tek tek parlayan mumlar değil,
İçinizden geçen fena,
İşlerle amel etmeden.
Ve onları konuşmadan,
Bunlar yüzünden ümmetim.
Hesaba çekilmeyecek,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!