Kemal Kabcık Şiirleri - Şair Kemal Kabcık

Kemal Kabcık

Her Bir Duyarlı Öğretmenimiz; Öğrencilerine İç Alem Zenginliği Taşır! .
= 000.000.001 =
Her Bir Duyarlı Öğrencimiz; Sevgi ve Saygı İçinde Öğretmenine Ulaşır! .

“Her Bir Yurdumuz İnsanı Sevdiği ile Beraber İlerlemektedir! .”
Adlı, Düşünce Metnimin Paylaşımı:

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Pir Olunca; Öğrencine: Dünyayı Nasıl Göreceğimizle İlgilisin! .

Pir Olmak Bana Rahatsızlık Verir: İnsan Kendi Gözüyle Görsün! .
Pir Sayarlar, Diyerek; Arif SAĞ Hocamıza TESLİM OLMADIM: BEN! .
Ayrıca; Düşünceme Esir Olmuş, Bir İnsan, Yetiştirmek İstemem! .
Büyüklerimizin Hakkı Daha Ulu; Beni Değil De Büyükleri Dinle! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Bir Rüzgar Eser Kartallar Yine Yüksekte! .

Kanat çırpmak gereksiz olur rüzgarlarla! .
Aç geniş kanatlarını yüksel mavilik ile! .
Gözlerinden almış rengini gökyüzü satıh! .
Karış mavilere, mavi ışık ile doygunsun! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Sofi ile Bektaşi Konulu, Yapmacık Anlatılarla; GEMİMİZ YÜRÜTÜLEMEZ! .

Müsaadeniz ile Çocuklar; Ben Bektaşi Fıkrası Okuyamıyorum İnanınız! .
Bektaşi Fıkrası Üzerine Düşününce; Ne Gülebilir, Ne De Ağlayabilir! .
Fıkranın Özünde Bir Doğruluğu Yakalayabilme Güzelliklerimiz Vardır! .
Bektaşi Fıkrasını Düz Oku, Ters Oku; YIPRANMIŞLIK, YIPRANMIŞLIKLAR! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

26 Haziran 2013 Çarşamba 14:56:30

Kitapla Öğrendik, Kitapla Yaşadık! .
= 000.000.001 =
Kitap Okumak, Kitap Yazmak Aşktır! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Senin Dileğin Üzere; Mısralara Değil, Kalbime Yazdım O Güzellilkteki Adını! .

O'nun için, O'na yaşıyorum ve kazandıran öğüdü, kulağıma küpe oldu sanki! .
Dostluğun tebessümüne olsa gerek; "kendi yazdığını, kendin oku! ." demişti! .
Üzerine düşündükçe; O'nun için, O'na yaşıyorum: adanmışlığım dostluğu için! .
Yine mısra boyu yalnızlığıma; O'nun kalbimdeki adı ve yine umut oluyor bana! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Şikayetsiz Olabilirsem ve Payıma Düşene Razı Olabilirsem; EMNİYETİ! .

Tek bir kitap satırı dahi olsa, zerrece şikayetim söz konusu olmamalı;
Çünkü, kitaplarla dostluğumu muhafaza edebilirsem yalnızlığım umut! .
Yalnızlığımda kitaplara sarılabilmişsem ve okuyorsam geleceğim adına;
Bana örnek teşkil eden saygıdeğer büyüklerimizin emeklerinin ışığıdır! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

Tepenin zirvesinden görünen manzaraya babasının dikkatini çekmeye çalışıyordu! . / Havada taze bir koku, tuzlu deniz ve kır çiçeklerinin kokusu vardı! . / O ıssız manzarası ve muhteşem haliyle bu garip eski evin fevkalâde güzel günler ve maceralar vadettiğine şüphe yoktu! . Bu kainai oğluyla paylaştığı anlaşılıyordu! . / Her şeyi keskin nazarlarla süzen gözlerinde gördüklerini beğendiğini ifade eden daha yumuşak bakışlar belirdi! . { 19 Kasım 2012 Pazartesi 05:35:22 }

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Aşklara İz Düşüren; BÜYÜKLERİMİZİN PEŞİNDEYİZ! . = 000.008 =

Yunus EMRE EFENDİMİZ GİBİ; Karnı Tok Kullardan! .

Bana değil, Ona git; Ben payıma düşene razıyım! .
Bana gelme; mutluluk en çok Onun hakkıdır inan! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

BAŞKA TÜRKİYE YOK, EY DOSTLUK! SEN ve BEN NE İÇİN VAR OLANIZ! .

Mazlum Olanın, Eli De Açıktır Daimiliklerde; DOSTLUKLAR İÇİN! .
Mazlum Olanın Payı; Sabırda! . Sabretmek; Mazlumların Payıdır! .
Zalim; İstediği Gibi, İp Üzeri, Cambazlıkta Olsun, İster İse! .
Yollar; ZALİM OLANA DA AÇIK, MAZLUM OLUP, SABIR GÖSTERENE DE! .

Devamını Oku