Kemal Kabcık Şiirleri - Şair Kemal Kabcık

Kemal Kabcık

İnsan, öncelikle, kendi kendisine yararlı olabilmeyi düşünmelidir! . Ve daha sonra Yurdu adına, Yurt Güvenliği adına, Yurduna karşı problem olmadan yaşanan bir hayat tarzını keşfedebilmelidir, diye düşünüyorum. Kendisine yararı dokunabilen, kendi kendisine iyilik yapabilen, duyarlı bir insan, Yurt Güvenliği ve Yurt Huzuru adına da etkili olabilir, diye düşünüyorum. Kendini, kötülüklerden yana ıslah edebilen bir insan; iyiliğin izinde, verimli bir hayat sürebilmek için çaba sarf edebilmeli ve huzur ile ümidini Yurttaşları ile paylaşabilmelidir, diye düşünüyorum! .

Kemal KABCIK / Antalya / 15 Ekim 2008 Çarşamba 07:07:41

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Okumak; Güzel! . Yaşamak; Daha Güzel! . Paylaşmak; Çok Daha Güzel! .
= 000.002 =
İnsan Olabilmek ve İnsanı Yaşatabilmek! . Ve De Aşka Adanabilmek! .

Kemal KABCIKın Arınmaya Dair Kaleme Alma Çabası ve Metinler ile Düşünce! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

"Açlık Ordusu Yürüyor! ." Nazım Hikmet RAN = 000.003 =

01 Mart 2013 Cuma 01:12:27

“CEMİLE” Adlı Romandan:
(Orhan KEMAL – VARLIK YAYINLARI/NİSAN 1958)

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Hak Ettiğin ve Uğruna Ter Döktüğün Değere Sarıl ve Azimli Ol! .

Destekticisi olduğun partiden; şahsi çıkar elde etmeyeceksin! .
Partiden elde edeceğin karı değil, partine kazandırmayı düşün! .
Bir oy vererek, partinden maddi kazanç elde etmek, zararlıdır! .
Ben, kendi bireysel imkanlarımla; DSP ADINA ÇALIŞACAĞIM! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Kalp Odacıklarının Hangi Köşesinde; ANADOLU YER TUTMUŞ? . = 000.007 =

Ne İstediğin Var, Ne İstemek Gerektiği Var; FANİLİKTE! .

Aşkı muhafazaya; KURBAN GEREKLİ ise: ALTI MİLYARA BEN! .
KORKANLARIN SAYISINCA; Yere Yatırılan, SADECE BİR BEN! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

“SANA TAŞ ATANA; SEN DE EKMEK AT! ” Dedi ERDEM! .

Ey Cehalet; HATANA SAHİP OL, Demeyeceğim Sana;
Büyüğümüz Dile Getirdi, Bense İTAATTE OLANIM! .
Ey Cehalet; İSYANKARLILIĞIN ÖLÇÜSÜ OLMALI YA! .
İSYAN VAR ve TÖVBE DE VAR ŞU ERDEMİN AŞKINDA! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

07 Aralık 2012 Cuma 06:20:21

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

Doğruldu! . Bir şey olmamıştı! . / Teşvikiyle kendisine olan itimatı yerine gelmiş gibiydi! . / Sessizlik içinde / çizgiye doğru yürüdü! . / Derin bir sessizlik çökmüştü! . / Derin sessizlik içinde tekrar başladı! . / Hiçbir tehlikeyi göze almamağa karar vermiş! . / Ne yapacaklarını daha evvelden seziyormuş gibi / imkanını buldu! . / Bütün kuvvetini toplayarak kolunu uzattı! . / Oturduğu sıranın üzerine çıkmış, ayakta duruyor, gözleri pırıl-pırıl, kollarını sallıyor! . / Kazanacağını biliyordum; Biliyordum, Biliyordum! . / Birden onu omuzlar üzerine alarak havaya kaldırdılar, omuzlar üzerinde sahadan dışarı götürdüler! . { Kitap Yazarı: A.J. CRONIN } (07 Aralık 2012 Cuma 06:28:23)

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Sen Ahmet ARİF; Sen, Hz. Havva Anamız Adına Şiirde Zavallısın: HEP! .

Pranga Eskitmiş Olabilirsiniz, Hatta Pranga Eskilerinden Tespihler! .
33 Kurşun Bellenmede, Zikredilen Adın Ahı; Hangi Karanlıklara Gebe? .
33 Zikiri, Zikirden Belleyemedin! . Ve Beğenmedin Hz. Havva Anamızı! .
Bu Sözüm DİREKT Ahmet ARİF EFENDİMİZİN ALNININ ÇATISINA İSABET OLA! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

SOFİ BİLMİYOR ve TARİKAT KURUYOR, PEKİ ALEVİ TARİKATI MANASI NEDİR? .

Nazım Hikmet RAN Efendimiz Niçin Bektaşi Fıkrasına Yine Gülecektir? .
Bektaşi; Enteresan Bir Hayal Kurmuş Yusuf HAYALOĞLU Serseriliğinde! .
Yusuf HAYALOĞLU Benim Konuşmamı Bekliyor; Konuştum Mu O Daha Güçlü! .
Yani; 1’e 1.000 Katacak ve Serserilikler Yine Kazanacak Hayallerde! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Dostluğun Tebessümü; DOĞUŞ İçin! .

Antalya'lıyım ve Karadenizli Zeynep BAŞKAN Ablamıza; bazı metinler göndererek, günümü geçirmekteyim! .

Ben; hayali bir parti kurdum: "DOĞUŞ GÜNÜ PARTİSİ" adını verdim partime! .

Devamını Oku