Kemal Kabcık Şiirleri - Şair Kemal Kabcık

Kemal Kabcık

Asar Dağı Zirvesinde; Türkçemiz adına, duyarlı ve hassas temiz kalpler: diyalog kurar! .
Dostluğun daimiliği adına; birinin varlığı, diğerleri için bir varoluş sorumluluğudur! .
İki Asarlı, iki can, iki yoldaş, iki yandaş; dostluğun daimiliğine adanan özverilerde! .
Türkçe'nin geleceğinden sorumlular; duyarlı, samimi ve cömert kalemlere: başarı gerek! .

Düşünce iklimi baharında; çiçeklerimiz: dağlarımızı süslemeli ve dostluk kazanmalıdır! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

“YALNIZLIK” Adlı Romandan:

Bir gece süren yolculuk hakikaten fevkalade yorucu olmuştu! . / Üstleri başları da toz toprak içindeydi! . / Kendi köşesinde dimdik oturuyor! . / Bir sıra ufak palmiyelerle çevriliydi! . / Gözlerindeki karanlık dağıldı, bakışları aydınlandı! . / Bayrağı dalgalanıyordu! . / Her zamanki titizliği ile! . / Her haliyle insana hürmet telkin eden! . / Buradaki ikametgahınızda rahat edeceğinizi ümit ederim, efendim! . / Oğlunun cılız nemli parmaklarını hala onu herkesten korumak istermişçesine sımsıkı tutmaya devam ediyordu! . / Gözlerinde bir ümit ışığı parıldayarak düşündü! . / Akasyalar çiçek açmıştı! . / Her tarafta bir hareket ve hayatiyet vardı! . / Bak, baba, ne güzel değil mi? . { 18 Kasım 2012 Pazar 15:41:46 }

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Yoldaşlığın Kıymetini Bilelim ve Karşılıklı Oluversin Yoldaşlığımız! .

Yoldaş olmaya ve yoldaşlığı muhafazaya örnek aldığım Fatma AVCI’dır! .
Yol arkadaşlığına, güven duymaya, güven vermeye; Fatma AVCI yeterli! .
Şu an yeni şeyler yazabiliyorsam VATAN SATHI YOLDAŞLIĞI BAŞARILARINA;
Benim esin kaynağım şu an için Fatma AVCI’dır! . İYİ Kİ VARSIN FATMA! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Yalnız Değilsin! .

Kendini ve vatan sathını muhafaza edecek gücün varsa eğer; hem kendini, hem dost bellediğini başarılara motive edeceksin daima, her alemde! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Bir Hıristiyana; "SEN HIRİSTİYANSIN! ." Demek Bile Günah İşlemektir! . Hırıstiyan Olarak Değil De, Bir İnsan Olarak Görmeye Çabala Hıristiyanı! . İnsan Olarak Görebilirsen Hıristiyanı; HIRISTİYANI YARGILAMAYA FIRSAT BULAMAZ ve TEK GEREKÇE ile, Yunus EMRE EFENDİMİZ GİBİ, YARADANDAN ÖTÜRÜ SEVER DE GEÇİVERİRSİN! .

İNŞALLAH TAŞIDIĞIMIZ SEVGİNİN HAKKINI HER ALEMDE VERECEĞİZ! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

BİLECEKSİN; YORGUN DÜŞMEMEK İÇİN! ADANACAKSIN; KUŞ BAKIŞI VATANIMIZI TANIMAK İÇİN! .

ÖNCELİKLE; COĞRAFİ KOORDİNATLAR ÜZERİNDEN: ARADINĞIN NOKTAYI BULMAYI ÖĞRENECEKSİN! .
Yarın; CENNETLİK OL İNŞALLAH ve GİRİVER CENNETİNE! . CAHİLLİĞİNLE YORGUN DÜŞME BAK! .
ŞU TÜRKİYEMİZ CENNETTE PEYZAJ MİMARI TASARIMIYLA SENİN-BENİM ve de BİZLERİN ŞÜKÜR! .
BİLMİYORSAN KOORDİNATI ve TANIMIYORSAN VATANIMIZI; AKILSIZ BAŞ ÇİLESİ AYAKLARADIR! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Karar Kılanın Gereğinde; Kitaplarımızı Okuyabilmek İsterim! .
= 000.000.072 =
Mücadeleci İnsanların Hayatını Kitaplardan Okumak İsterim! .

Ufkumuzda Doğan Yeni Bir Düşüncede; Yeni Bir Hayat Adına Tövbe! .
= IV =

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Paylaşımın Kazandıracağı Yeni Dostlukları Düşünmeli, İyi Şeyler Düşünmeli! .

Kendi işlediğim kusurlu davranışlarımı kendim görebilmeliyim, düzelmeliyim! .
Hatalarıma sahip çıkarak; kendimi yenilemeli! . Hatalarımı da düzeltebilmeli! .
Kendi varlığımın güvencesi adına; kendimden yana sorumluluklarımı bilmeli! .
Daima ileri adım eğitim çizgisinde ilerlemeli ve kendime zulmetmemeliyim! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Her İnsan Gibi; Anadolu Kültüründe Gelişmekte Olan Biriyim ve Paylaşacağım! .

Anadolu Kültürü Gelişim Çizgisine uyum içerisinde kalarak; öğrenime devam! .
Öğrenerek huzur bulmalı ve huzuru yarına nakletmek için paylaşmalıyım ben! .
Paylaşımın önemini kavrayan dostlukların var olduğunu unutmamalı, adanmalı! .
Adanmalıyım ve ömrümü vakfetmeliyimdir dostluğun daimi tebessümü adına! .

Devamını Oku
Kemal Kabcık

Ben; 15 Yıldır: Psikolojik Tedavi Görüyorum! . 30 mg. Zaypeksra, 1 mg. Rispetral ve 30 mg. Antideprasan İlaçlarını Günlük Doz Olarak Kullanıyorum! . Doktorumu Seçme Hakkım Var İmiş; Ben, Bana Sunulan Doktor Tedavisine Razı Oldum! . Son 5-6 Yıldır; İlaç Dozum Aynı Kaldı! . Ben Bir Gelişimin İçerisindeyim; DOKTORUMA GÖRÜNEYİM, Dedim: AİLEM GEREK GÖRMEDİ! . HUZURLU ve UMUTLUYUM! . PAYLAŞABİLDİĞİME ŞÜKREDİYORUM! .

SAYGILARIMLA! . TEŞEKKÜRLER TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ ve İYİ Kİ VARSINIZ ANADOLU İNSANI, SICAK KALPLİ DUYARLILIKLAR! . DOSTLUĞUN TEBESSÜMÜ DAİMİ OLUVERSİN İNŞALLAH! .

Devamını Oku