Uçup gelse bir selam
Bahar kaçar da gözümüze
Mavi bir tüy hafifler ruhlarımızda
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebrikler büyük bir keyifle okudum...SAYGILARIMLA
Duyguları tam , anlamı derin bir şiir yıldız hanım
Saygılar
Çok farklı.....çok güzel..
Selamlar
İnsanlar ölür ama yürekte kaldığı unutulmadığı sürece yaşar. Nisan doğumudur doğanın. Çiçeklerine öz suyuna gelebilecek canlar da ister. Ben ölümlerde bir süre sonra insanın doğaya karıştığını düşünürüm.
Doğaya yüreğimi verdikçe onların içime aktıklarını hissederim. onları doğayla koklarım.
Yüreğinizi yansıtan güzel şiirinizi zevkle okudum. Şiirinizden dolayı sizi kutluyorum.
'En sevgili dostlar Nisan'larda kayıp.'
Başın sağolsun sevgili Yıldız.. :(( Benim Mart'larım kara, seninse Nisan'ların...
Sevgiyle kal arkadaşım...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta