Arıyordum,
Kendimi
Sana Gelirken buldum.
Tuttum kolundan,
Gitme dedim,
Sabahın köründe uyandırma.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Ne yaparsın?
Sana tutkun bu ya;
Kendimi bildim bileli,
Kaybolur ara sıra...
Sevgilinin iki dudğı arasında küçük bir gülüşolmak ister ya insan..
İşte siz de tam orasına götürdünüz beni sayın İnceman..
Kaleminiz daim olsun...
Sevgi ve saygıyla / Bı sılav u réz... By; M.V.G.
tut kolundan bu gün de.
Belki uyumuyordur.
sessiz sessiz sohbet eder sabaha dek
uyursunuz yeni güne.
yüreğinize sağlık.
ne kadar güzel şiir... duygu olarak bu şiirle akrabayım.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta