Düştüm yollara gelecem diye
Çiçeklerle çelenklerle karşıla beni
Dünya gözüyle görecem diye
Davullarla zurnalarla karşıla beni
Ben köyümü çok özledim
Ağladım hem de sızlandım
Firakı içimde hep közledim
Kuzularla görpelerle karşıla beni
Usanmadan taşın toprağın özledim
Mahrem bir sır gibi içimde gizledim
Bakacağa çıkıp Osmaniye'mi izledim
Keşandökenle Çınçırla karşıla beni
Hicranına dayanamadım geldim
Hüzünlüydüm, görünce güldüm
Közü içinde saklayan küldüm
Sevinçlerle hüzünlerle karşıla beni
Kurban olduğum toprağına taşına
Sensiz bu dünya inanki boşuna
Çıkıp Yaksıyan Dağının başına
Bulutlara yağmurlarla karşıla beni
'HOŞGELDİN' demeseydin kırılırdım
Bir cismin olsaydı o an sarılırdım
GÜLE GÜLE'yle uğurlamazsan darılırdım
Kavimle gardaşla karşıla beni
Özledim alıcı, çördüğü, çamı, pürü
Üzerine bastığı tozu, toprağı, puru
Muradi hüzünlüdür bundan ötürü
Şiirlerle şarkılarla karşıla beni
Murat Dağlıbeg
Sivas 16.01.2026
Kayıt Tarihi : 22.04.2026 22:50:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Köy özleminden mütevellid.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!