Kargaşa 2 Şiiri - Yorumlar

Derya Cetinkaya
28

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

KARGAŞA “ 2 “

Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
Aşklarımız, sevdalarımız
Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
Tam ortasında sen kıyısında ben
Köhne bir düş

Tamamını Oku
  • Oktay Çöteli
    Oktay Çöteli 19.04.2009 - 16:51

    Sevgili Dost,Gönlünü içtenlikle kutlarım güzel bir şiir okudum, kalemine sağlık.İlhamın bol gönlün şen olsun. Sevgi ve saygılar...

    Cevap Yaz
  • Hikmet Atiş
    Hikmet Atiş 24.01.2009 - 23:02

    Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
    Aşklarımız, sevdalarımız
    Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
    Tam ortasında sen kıyısında ben
    Köhne bir düş
    Köleleşmiş bir aşk
    Şehir hayatına bu yaraşır

    Maalesef kentleşmenin artılerinden fazla. eksileri var tebrilker şairim, anlamlı bir şiirdi. Sevgi ve selamlar.

    Cevap Yaz
  • Erdal Sonuç
    Erdal Sonuç 12.01.2009 - 15:30

    e ne yaparsın hayat bu sorgulanmaz..tebrikler..

    Cevap Yaz
  • İbrahim Yılmaz
    İbrahim Yılmaz 09.01.2009 - 23:01


    Kargaşa 2

    KARGAŞA “ 2 “

    Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
    Aşklarımız, sevdalarımız
    Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
    Tam ortasında sen kıyısında ben
    Köhne bir düş
    Köleleşmiş bir aşk
    Şehir hayatına bu yaraşır
    Böylesini herkes tartışır
    Ama kimse üstüne alınmaz
    Kimse kendine bakmaz
    Kendilerinden bihaber
    Bilinmez bir keder
    Ama takılan maskeler
    Yalan da olsa güzellikler saçar
    Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
    Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar

    15.11.2008
    DERYA ÇETİNKAYA

    Derya Cetinkaya


    sevgili derya ;

    tam bir kargaşa içinde yaşıyoruz..şehirle ilgili tespitleriniz gayat net..

    çocukluğu köyde geçmiş birisi olarak ve yıllar yılı şehir hayatını yaşamışım ama şu günlerde yine köyü özlemeye başladım...aslında hiç de aklımdan çıkmadı..geçende köyüme gittim bir anda tarla alıp çiflik gibi bir yer kurmak geldi içimden..içine zeytin ve her türlü meyveyi doldurayım bir de yazlık ev hiç olmazsa yılın belirli kısmını orada tabiatla başbaşa geçiririm diye düşündüm...ve abime bir tarla bakar mısın bana dedim..en azından fikri bağlamda şimdi düşünüyorum..neden mi işte sizin şiirinizdeki kargaşadan bende bıktım doğaya kaçış özlemi var içimde..

    bu bağlamdan bakınca çalışmanızı beğenerek okudum..çok teşekkür ederim.

    kutlarım saygın kaleminizi ve güzel yüreğinizi...tam puan 10...Akçaydan selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz.

    Cevap Yaz
  • Şahin Ertürk
    Şahin Ertürk 08.01.2009 - 14:22

    Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
    Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar

    VE BİZLER BU OYUNU
    BIKMADAN,USANMADAN OYNUYORUZ

    KENDİMİZİ KANDIRDIĞIMIZI BİLE,BİLE

    HARİKA TESBİTLER
    kutlarım DERYA

    Cevap Yaz
  • Mürsel Adıgüzel
    Mürsel Adıgüzel 08.01.2009 - 12:04

    Vurgu,anlam ve içerik fevkalede.Kutlarım Sayın Derya Hanım.
    Mürsel Adıgüzel

    Cevap Yaz
  • Mücella Pakdemir
    Mücella Pakdemir 07.01.2009 - 22:28

    Hayatın kendisi bir oyun değil oysa.ç Yaşadıklarımız mutluluk ve sevinç getiriyor tercihlerimiz doğrultusunda. Kutlarım.

    Cevap Yaz
  • Mustafa Semerci
    Mustafa Semerci 07.01.2009 - 00:47

    akıcı ve etkileyici dizeler tebrik ve takdirlerimle

    Cevap Yaz
  • Dinçer Demirel
    Dinçer Demirel 28.12.2008 - 00:09

    Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
    Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar ,,,,

    İçten,etkileyici dizeler,yüreğine sağlık,tam puanımla kutlarım,tebrikler

    Cevap Yaz
  • Fethullah Gümüş
    Fethullah Gümüş 20.12.2008 - 17:33

    yuregınıze ve emegınıze saglık ...guzel dızeler ... yurekten kutlarım... saygılarımla ,,,

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta