KARGAŞA “ 2 “
Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
Aşklarımız, sevdalarımız
Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
Tam ortasında sen kıyısında ben
Köhne bir düş
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sevgili Dost,Gönlünü içtenlikle kutlarım güzel bir şiir okudum, kalemine sağlık.İlhamın bol gönlün şen olsun. Sevgi ve saygılar...
Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
Aşklarımız, sevdalarımız
Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
Tam ortasında sen kıyısında ben
Köhne bir düş
Köleleşmiş bir aşk
Şehir hayatına bu yaraşır
Maalesef kentleşmenin artılerinden fazla. eksileri var tebrilker şairim, anlamlı bir şiirdi. Sevgi ve selamlar.
e ne yaparsın hayat bu sorgulanmaz..tebrikler..
Kargaşa 2
KARGAŞA “ 2 “
Hayat gelen baharla başlar ve güzle uykuya dalar…
Aşklarımız, sevdalarımız
Eksik hayatlar, eskiyen yaşamlar
Tam ortasında sen kıyısında ben
Köhne bir düş
Köleleşmiş bir aşk
Şehir hayatına bu yaraşır
Böylesini herkes tartışır
Ama kimse üstüne alınmaz
Kimse kendine bakmaz
Kendilerinden bihaber
Bilinmez bir keder
Ama takılan maskeler
Yalan da olsa güzellikler saçar
Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar
15.11.2008
DERYA ÇETİNKAYA
Derya Cetinkaya
sevgili derya ;
tam bir kargaşa içinde yaşıyoruz..şehirle ilgili tespitleriniz gayat net..
çocukluğu köyde geçmiş birisi olarak ve yıllar yılı şehir hayatını yaşamışım ama şu günlerde yine köyü özlemeye başladım...aslında hiç de aklımdan çıkmadı..geçende köyüme gittim bir anda tarla alıp çiflik gibi bir yer kurmak geldi içimden..içine zeytin ve her türlü meyveyi doldurayım bir de yazlık ev hiç olmazsa yılın belirli kısmını orada tabiatla başbaşa geçiririm diye düşündüm...ve abime bir tarla bakar mısın bana dedim..en azından fikri bağlamda şimdi düşünüyorum..neden mi işte sizin şiirinizdeki kargaşadan bende bıktım doğaya kaçış özlemi var içimde..
bu bağlamdan bakınca çalışmanızı beğenerek okudum..çok teşekkür ederim.
kutlarım saygın kaleminizi ve güzel yüreğinizi...tam puan 10...Akçaydan selam ve saygılarımla...ibrahim yılmaz.
Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar
VE BİZLER BU OYUNU
BIKMADAN,USANMADAN OYNUYORUZ
KENDİMİZİ KANDIRDIĞIMIZI BİLE,BİLE
HARİKA TESBİTLER
kutlarım DERYA
Vurgu,anlam ve içerik fevkalede.Kutlarım Sayın Derya Hanım.
Mürsel Adıgüzel
Hayatın kendisi bir oyun değil oysa.ç Yaşadıklarımız mutluluk ve sevinç getiriyor tercihlerimiz doğrultusunda. Kutlarım.
akıcı ve etkileyici dizeler tebrik ve takdirlerimle
Ve hayat gelen baharla yeniden başlar
Bir sonraki güze kadar oyunlar oynar ,,,,
İçten,etkileyici dizeler,yüreğine sağlık,tam puanımla kutlarım,tebrikler
yuregınıze ve emegınıze saglık ...guzel dızeler ... yurekten kutlarım... saygılarımla ,,,
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta