KARDEŞLİK
Geldik bu dünyaya,
herkese verildi beşik,
başladık ağlamaya,
henüz büyümedik…
Tattık birbirimizin zevklerini,
ne güzel sevindik,
uğrunda savaştıkça
hiç üzülmedik…
Sahip olmak istedik hepsine,
paylaşmayı bilmedik,
bulduk kötü çözümü,
silah oldu çelik.
Sahip oldukça her şeye
doymadı bu benlik,
öldürdük birbirimizi…
Hani biz kardeştik…
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 03:08:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Yine savaşa hayır




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!