H.Karakaya’ya
Gecenin yarısı
Kerpiç evin balkonundayım
Gökyüzünde yıldızlar ve ben
Dut ağacının rüzgârla yaptığı dans
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dünya bu
Beraberce gülmek herkesin harcı
Beraberce ağlamak ise
Kardeşliktir kardeşim
Çeyrek asır dost olmak
Kardeş olmaktan da öte
İnsanın anasının bile anasını sorduğu bu devirde
Kardeşsin sen kardeşim benim…
Bazen bir arkadaş, kardeşten bile
yakın hissedilir yürekte.+10
sevgilerimle
başarılarının devamı dileklerimle...
Ah gurban işte budur kardeşlık budur ınsanca yaşamanın adıdır bırbırımızı kardeş olmasa bıle dostca sevmek kabullenmektır ınsanlık cok onemlı bır konuyu işlemışsın can hemşerım tebrık edıyorum selam ve sevgılerımı sunuyorum
selami
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta