Cama yasladım başımı.
Bilmediğim bir rotada meşhule doğru gidiyorum.
Upuzun yollar ve de ıssız.
Ağaçlar tek tük, ince, cılız ve soluk.
Rüzgar esiyor yavaş yavaş.
Usul usul tenimde hissesiyorum rüzgarın nefesini.
Otlar ahenkle dans ediyor sanki.
Bir sağa bir sola salınıyorlar.
Güneş veda ediyor sessizce,
Akşamın kızıllığı çöktü gökyüzüne.
İnce bir çizgi ufuk, sanki hiç bitmeyecek bir sonsuzluk gibi.
İpince upuzun boyluboyunca uzanıyor sanki.
Akşamın gelişinin habercisi karanlıklar,
Kimi için vedalaşmaların ayrılışların vakti sanki.
Kimi için de sıkı sıkı sarılıp kavuşmanın.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 14:49:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!