Hayatın boyunca hep kapılardan geçeceksin.
Önce doğum kapısından geçip geleceksin dünyaya.
Gözyaşlarınla eriyip gidecek ilk naylon kapı.
Sonra sevda kapısının önünde duracaksın.
Bu kapı ağaç kapıdır.
Buradan girebilirsen diğer kapıları da göreceksin.
Eğer giremezsen,o ağaç sevdanın yangınına yardım eder de
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kapıların kapısında kul olmak Allah'a
Kapılar ardında kul olmamak uşaklığa
Harika.. Tebrikler kardeşim
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta