uçurumun kenarında olmak ister her üzülen
biri varmı acaba üzülmeden o uçuruma giden
sen ismini bilmediğim seni görmüştüm
karanlık derler ama, çok açık olan o denizin dibinde
gitme ya ne olursun bırakma o bedenini
ruh olursan rüyan olmaz belki de
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili arkadaşım
Bu güzel şiirinizi
Canı gönülden kutlar
Başarınızın daim olması dileğiyle saygılarımla erdemle
Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar genç kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle
yeni yılınızı kutlu olsun
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta