-aynası üşüyen birine-
‘aşk kansız bir cinayettir’ diyor biri
delilleri topla, izleri yok et
ışıkları yakmadan git
bir ölüyü daha vurup sırtına
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüzyıllanmış şarap tadında yeni düzenlemelerin :) Devam Kadim Dost ...
yüreğinize sağlık..dokunaklı bir şiir oldu..sevgiler
güzel şiir dost kutlarım..
saygılar
Kaleminize, yüreğinize sağlık
Ne garip ki aşk kansız bir cinayette olsa çoğumuz da can atarız cinayete kurban gitmeye.
Sağlık ve sağlıcakla.
Oldukça güzel ve etkileyici.Tebrikler Nilay Hanım.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta