Hanyayı Konya'yı ezberlemişken
Aynayı maynayı mı öğreteceksin!
Dünyada doğru düzgün ne kaldı dersin.
Ama bir düşün, hakvereceksin!
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Boyum büyüdü, yaşım erişti
Saçlarıma hatta ak teller düştü
Toyluk, cahillik zamanı geçti!
Desen de sen bir çocuksun çünkü
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Ciddiyet maskesi örter yüzünü
Heybetli misali yıkar kaşını
Camlı çerçeveler kaplar gözünü
Camların arkası görünmez sanma
Kalbini görüyorum gözlerinde..
Düşünür görürüm, yaşadım dersin
Okurum bilirim, olgunum dersin
Duyguları bile ölçer biçersin!
Oysa ne kadar masum ve temiz
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Kendimi bilirim, tanırım dersin
Gönül işlerine kafa yoramam dersin
Tatlı sözlerine kanamam dersin
Gözler yalan söylemez sen de bilirsin
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Falcı mısın nesin ey budala kız!
Dersin, ama hepimiz bir insanız!
Mümkünse yok edin duyguları siz!
Unutma ki bende de var bir çift göz
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Başını ağrıttım kusura bakma
Hislerimi sakın yanlış anlama
Ölçü, mantık, çaba da çok güzel ama
Esma'yı hoşgör bu son sözünde
Kalbini görüyorum gözlerinde...
Kayıt Tarihi : 5.05.2026 11:07:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Esma Özdemir Istanbul, 5 Temmuz 1990 Perşembe




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!