Kainattaki herşey insanoğlu için bir aynadır..İnsanın kendi varlığını anlamlandırabilmesi için, açık bir kitaptır.. kainat kitabındaki herşey insanı insana anlatmak için yaratılmıştır...Kainat kitabını okuyabilen, kendini bilir...kendini bilen Rabbini bilir... Zaten yaradılış gayeside budur..yaradılış gayesine ulaşan insana,insanı kamil denir...İnsanı kamil, tırtılın kelebek olma şerefine ulaşmış halidir..
Şenay TekKayıt Tarihi : 27.06.2026 00:51:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!