Ölmeye alışmış olmak, söyler misiniz ne demek,
Biz alışıyorsak eğer, sizler de alışın görek,
Hadi bir de sizler ölün, kolay oluyorsa ölmek,
Ateşin düştüğü yeri,mümkün değil anlamanız,
İnsan olan dayanamaz, cızır cızır yanar yürek,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Merhaba sayın Karakaş, bu gün gerçekleri dile getiren yerinde bir sitemle yazdığınız şiirlerin mesajını, inşallah sağırlar vurdum duymazlar da duymuştur...
Maalesef çok çok üzücü olaylar oluyor ve gündem öylesine çabuk değişiyor ki, olaylara kanıksadık diyemiyorum ama; belki inanamadığımızdan şaşkına dönüyoruz...Ateş düştüğü yeri yakıyor da, lakin bizler de insanız bu ateşten payımızı alıyoruz...Usta kaleminizle dile getirdiğiniz şiirlerinizdeki elim olayların hüznü, birazcık ta olsa insanların daha derin düşünmesine vesile olur umarım ...Yanılmıyorsam geçtiğimiz hafta yaş gününüz imiş içtenlikle kutluyor sağlık afiyet diliyorum eksik olmayın baki selamlar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta