Ölmeye alışmış olmak, söyler misiniz ne demek,
Biz alışıyorsak eğer, sizler de alışın görek,
Hadi bir de sizler ölün, kolay oluyorsa ölmek,
Ateşin düştüğü yeri,mümkün değil anlamanız,
İnsan olan dayanamaz, cızır cızır yanar yürek,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Merhaba sayın Karakaş, bu gün gerçekleri dile getiren yerinde bir sitemle yazdığınız şiirlerin mesajını, inşallah sağırlar vurdum duymazlar da duymuştur...
Maalesef çok çok üzücü olaylar oluyor ve gündem öylesine çabuk değişiyor ki, olaylara kanıksadık diyemiyorum ama; belki inanamadığımızdan şaşkına dönüyoruz...Ateş düştüğü yeri yakıyor da, lakin bizler de insanız bu ateşten payımızı alıyoruz...Usta kaleminizle dile getirdiğiniz şiirlerinizdeki elim olayların hüznü, birazcık ta olsa insanların daha derin düşünmesine vesile olur umarım ...Yanılmıyorsam geçtiğimiz hafta yaş gününüz imiş içtenlikle kutluyor sağlık afiyet diliyorum eksik olmayın baki selamlar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta