Yazamıyorum artık senden sonra kalemi elime alamıyorum
Atamıyorum yazık senden öteye bir adım bile geçemiyorum
Yaşamıyorum yalnız nefes almak benimkisi o da laf olsun diye
Yatamıyorum yastık yüzü görmedim ne zamandır uykusuz her gece
Aklıma geldikçe senli güzel günler kendimi tutamıyorum
Sövüyorum kırıp döküyorum sonra da oturup ağlıyorum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta