Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Orta birinci sınıfta(şimdi 6.sınıf oluyor) Türkçe öğretmenimim bir şiirimi bir dergiye göndermesi ve o derginin bana ulaşmasıyla birlikte şiir yazabildiğimin farkına varıyorum.O şiirim bir tesadüf olarak ilkokul 2.sınıf kitaplarında yayınlanıyor..Ve ben Eğitim Fakültesinde okurken,staja gittiğim okulda,Türkçe dersinde kendi şiirimi işliyorum..
Sonra öğretmenlik..Anadolu'ya,Anadolu'da yaşayan biri olarak değil de,Anadolu'yu imbiğinden geçirmek isteyen biri olmak üzere yola çıkıyorum..Aks ...



