Bana bir izmir verin halkim
İzmirin en güzel köşesinden
İçinde gençliğim ve Göztepem olsun
Babamdan dayak yiyip gittiğim maçım olsun
Dışarıda sonbaharın çiseleyen yağmur tanecikleri
İçeride sobamda kavrulan kestanem olsun
Elimde fuardan aldığım balonum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Amca şiirin çok güzel olmuş, ellerine ve yüreğine sağlık...İzmir'e olan özlemin son derece fazla. İnşallah sende en kısa zamanda İzmirine kavuşursun..Tabi bizde sana...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta