dumanı tüterken aşk gemilerimin
kamaramda martılar,
yüreğimde ekmek kırıntıları var..
ardımda kalan yalnızca
okyanusa kanat çırpan rüzgar..
bir mendil uzağındayım sevdiğimin
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Duygularınızı böyle sayfalara aktardıkça,içinizden dökülen kelimelerin siluetinde yüreğinizde gözüküyor hayal meyal.Çok beğendim.Sevgiyle sarmaladığınız düş bahçelerinizin güzel kokuları hiç bitmesin.Ellerinize sağlık.
hayatın dünlerin güzelliklerini daima karşına çıkarmasını dilerim...
güzel bir şiir, yine güzel bi anlatım
İnsan her zaman yüreğinin yaşında olsa......rüzgar okyanuslarda kanat çırpmaz fırtınalar koparırdı.
Anı dolu kırışıklıklara sevgilerle.
Güzel anlatım...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta