Limandan eser kalmamış
Bırakmamış hiçbir şeyi
Çıldırmış olmalı ya da
Kaptanın kafası iyi.
Bu gidişle gemiyi de
Haberlerde duymuştum
Karabağ'ı ilk defa
Bir savaş başlasa da
Derdim geçsem ön safa.
Azeri Gardaşlarım
Benim adım Karagöz
Bitmez bende komik söz
Şimdi güldüreceğim
Veriyorum size söz.
İşim olmadı düzgün
Çıkar at gözlüklerini
Burnunun dikine gitme
Düşün taşın bir şey üret
Karanlığa küfür etme.
Yan gelip yatarak öyle
Uyku tutmadığında
Yarı olunca gece
Sarar ruhumu ilham
Dökülür bin bir hece.
Kimin uykusu yokmuş
Ne sohbet var, ne kelam
Vermiyorsun bir selam
Bitir şu dargınlığı
De gel gadanı alam.
Beni gördüğün zaman
Kar yağıyor lapa lapa
Kaldırımlar kıyır kıyır
Şehir bembeyaz
Ağaçlar beyaz
Yüreğim loş
Sokaklar boş
Gelin de biz yapalım
Gerek yok artık topa
Yaşasın, ne güzel kar
Yağıyor lapa lapa!
Şu anda pamuk gibi
Dostla dolu her yanım
İyi günümde canım
Artık ben de insanım
Kasacağım kendimi.
Çoğuna kızıyorum
Külhanbey bir yanın var
Ne halin, ne kanın var
Bir vurumluk canın var
Kaşınma, git başımdan.
Neden mal mal durursun




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!