ben sana hasretken
yanarken ağlarken
ışıksız yollar da
seni beklerken
görünmezsin uzaklardan bile
Bahtıma doğan güneşin
Işığı sensin bilesin
Dert yerine gam yerine
Kalbime sen giresin
Gönül verme başkasına
hayallerim yarım kaldı
umutlarım yandı yandı
seni benden kimler çaldı
dünyam yıkıldı başıma
sevmek sevilmek
Adını sordum
Cevap vermedin
Bana etme naz
Seni çok sevdim
Boyun güzel
seni çok seveceğim
aşkın için öleceğim
ihanet etmeyeceğim
iki çift göz hatrına
seni çok seveceğim
sana neler çektiğimi anlatabilsem
sevgisiz gönlümü avuta bilsem
öyle zor ki sensizlik bana
sensiz yaşamaya alışa bilsem
seni çok seviyorken
bahar olsa her günümüz
beraber dolsa ömrümüz
bir oğlumuz bir kızımız
olsa ne isterim Allahım dan
en derin en yüce duygu bu
dert bende bir mesken
beni bırakmaz derken
geceleri uyuyamam
seni düşünmekten
ayrılık mı bu
gözlerim doldu bir anda
görünce başkasının kolunda
ölecektim oracıkta
seni elde görünce
aşk yeminimize ne oldu
seni elde görürsem ölürüm
yaşayamam sürünürüm
yaş dolar iki gözüm
başımı da eğerim
bumu derim kaderim
bırakır çeker giderim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!