kaçtı tadım kaçtı tuzum
nasıl bir insansın kuzum
gönlümde kalbimdeki sızım
senden oldu senden oldu
yaktın yıktın viran ettin
aşk bana göre değil
sevmedim senden sonra
çok ağladım ardın sıra
gülemedim senden sonra
özlem duydum mutluluğa
sen ilktin sen tektin
sevemedim senden sonra
başka göze güzele
bakamadım senden sonra
aşk bağlarımı budadım
sevdim yar bende sevdim
kırık kalbimi bir başkasına
sana benzeyen birine verdim
ama senden vazgeçemedim
mutluluk mertebesine eremedim
ne kadar da bık san hayattan
kaçamazsın aşktan
her şeyi çift yaratmış yaratan
görürsün tanırsın seversin sende
yaşadığın acıları unutmalısın
hay huy deme aşka
ask barıştır haluşka
ikram da kusur etme
aşk yarıştır bu husus ta
aşk çıkarsa oyuna
gözlerin yoruldu mu
resmime bakmaktan
özlemimi çekiyorsan
öp al yanaktan
bıkmadın mı usanmadın mı
sende sevgi şevkat
yok yok yok yok
sende his duygu
yok yok yok yok
sende bahar yaz
sevgilim senin için çekerim çile
aşkımıza katmam gram hile
isyan etmedim razı geldim sensizliğe
hasretinle yaşarım sen diye diye
gönül yorgunuyum dertle doluyum




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!