“ah sevgili gölge
benim misin sahiden”*
iyi bir şeydir
anlaşmak
anlaşılmak
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sinirlari asmakkkkkkkkkk......nede dogru soyledinn... ISIK siirlerin bir enfes ti.....ISIK kadin!
yüreğin ustalaşması şiirde olunca
kırgın çiçekler sevince durur...
saygılarımla
konuşmak yazmak
olmasa olur
cümle gereksiz
sözcük de
harf imlemek kafi
ışıldak kondurur tene
beyazda iz bırakmak
.....hatta keşke bir bakış yetebilse 'doğru iletişim' kurmak için))
tebrikler..
m.zindan
Bir daha : Işıklarla ol Ferit Teksoy
Şiirkadından beklenen bir şiir.....Çok güzel...Sevgiyle kal.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta