Kimse duymadan ölmeliyim
Ağzımın kenarında
Bir parça kan bulunmalı.
Beni tanımayanlar
''Mutlak birini seviyordu'' demeliler.
Tanıyanlarsa, ''Zavallı, demeli,
Çok sefalet çekti...''
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




sanki benim hayatımı şiir etmiş,
bütün hayatımı anlatıyor...
ancak bu kadar güzel ifade edilebilir..
Kimse duymadan ölmeliyim
Ağzımın kenarında bir parça kan bulunmalı
Beni tanımayanlar
'Mutlak birini seviyordu demeliler'
Tanıyanlarsa 'Zavallı demeli
Çok sefalet çekti..'
Fakat hakiki sebep bunlardan hiçbiri olmamalı..
Hakiki sebep bunlardan hiçbirisi olmamalı.. Hakiki sebep sadece ben ve ölümüm olmalı..
güzel
güzelliğini ifade etmeye kelime bulunurmu
Bu şiir üzerine yorum yapılmaz.Çok iyi.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta