Hani diyesim var;
Bahcelerde lu lu
Koca kafalı insanoğlu.
Nasil bir seydir anlayamadım.
Az verirsin sızlanır,
Cok verirsin sapıtır.
Ne şükür bilir,ne dur bilir
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Mizahi duruşuyla değişik bir şiirdi...Kutluyor,saygılar sunuyorum...
esprili düşündürücü. Ama ne yaparsın insanoğlu bencilliğini besledikçe daha çok mizahlara konu olur. Gözlemlerinize teşk.
Şiir, günlük hayatla yakından ilgili bir bölüm gibi. Esprisi ve mizahı güzeldi. Zevkle okudum. Ancak çok basit yalın şiirdi.Şiiri daha inanç,ahlak,hayat kurallarına göre işlemek gerekmez mi!Diğer şiirlerinizi de okuyacağım. Tam puan kutlarım. Selam olsun.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta