Bu yıl depremlerin yaşandığı günlerde malumunuz bazılarımız çadırlara bazılarımız tek katlı evlere geçmek zorunda kalmıştık.
Binalar karanlığa günülmüş,günlerce evlerimize dönememiştik.
Işte o günlerden bir akşam beni aradı birisi telefonu açtığımda"Ben yeni komşunuz Kenan" buyur dedim.
Dedi ki:Komşu siz evinize geri geldiniz ise bende artık daireme geçmek istiyorum" Oysa tanışmıyorduk daha öncede gördüğümü hatırlamıyordum
Demeki insan bazen sadece yanında değil yakınlarında bile bir insan varlığına ihtiyaç duyuyor.
Onun için insanlara değer verelim onları sevelim; onlara sevgiyle bakalım hoşgörü ile yaklaşalım.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Amin. Bazen insanlarla da olmuyor insansız da olmuyor.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta