Kaybolan tek sen misin? Ey merhamet!
Var mıdır insanda şerden başka his?
En güzel şehrinde ev ev sohbet et,
Bir hazin mevzûdur insandan bahis.
Sanki hiç vâdetmemiş Hak mahşeri,
Sanki mülkün sâhibidir kat be kat.
Hiç düşünmemiş yeri,ulvî gökleri,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Yüreğinize sağlık dost.
Tebrikler
Var mıdır insanda şerden başka his?
İnsanda öyle güzel,öyle fevkalade hisler vardır ki...perde kalks aradan
görünse kalpte yaradan..
bakabilirmisin nurundan...hey haaat....
çok güzel bir şiirde katılmadığım bir cümle olsa da..sevgiyle..
yorumsuz kaldım harikaydı
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta