Bir okyanusu andırırdı yaşantım..
Bazen sessiz,
................bazen çalkantılı.
Açıldım enginlere,
.......................direndim dalgalara,
.................................derinliklerinde yok olmadım..
Oysa;
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Derinliklerinde yok olmadım..
.................
Öyle insanlar tanıdım,
Sığlıklarında boğulmaktan kurtulamadım...
........................
söyleyecek bir şey yok ki dost.. öylesine haklısınız ki..bir de her şeyi onlar bilirmiş tavırları yok mu..
boğulmaktan nasıl kurtulacağız ki..
anlamlı dizelerinizi kutluyorum.saygılar..
Direnmeye devam sayın GÖLE...
Selam ve saygıyla
hayat bi çelişki zaten.. sevgiler de öyle.. en umulmadık kişi siziçok yıpratabiliyor, en yıpratır dediğiniz göklere çıkarıveriyor.. sevgiyle nilgün budak ben.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta