Bir okyanusu andırırdı yaşantım..
Bazen sessiz,
................bazen çalkantılı.
Açıldım enginlere,
.......................direndim dalgalara,
.................................derinliklerinde yok olmadım..
Oysa;
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Derinliklerinde yok olmadım..
.................
Öyle insanlar tanıdım,
Sığlıklarında boğulmaktan kurtulamadım...
........................
söyleyecek bir şey yok ki dost.. öylesine haklısınız ki..bir de her şeyi onlar bilirmiş tavırları yok mu..
boğulmaktan nasıl kurtulacağız ki..
anlamlı dizelerinizi kutluyorum.saygılar..
Direnmeye devam sayın GÖLE...
Selam ve saygıyla
hayat bi çelişki zaten.. sevgiler de öyle.. en umulmadık kişi siziçok yıpratabiliyor, en yıpratır dediğiniz göklere çıkarıveriyor.. sevgiyle nilgün budak ben.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta