Bir okyanusu andırırdı yaşantım..
Bazen sessiz,
................bazen çalkantılı.
Açıldım enginlere,
.......................direndim dalgalara,
.................................derinliklerinde yok olmadım..
Oysa;
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Derinliklerinde yok olmadım..
.................
Öyle insanlar tanıdım,
Sığlıklarında boğulmaktan kurtulamadım...
........................
söyleyecek bir şey yok ki dost.. öylesine haklısınız ki..bir de her şeyi onlar bilirmiş tavırları yok mu..
boğulmaktan nasıl kurtulacağız ki..
anlamlı dizelerinizi kutluyorum.saygılar..
Direnmeye devam sayın GÖLE...
Selam ve saygıyla
hayat bi çelişki zaten.. sevgiler de öyle.. en umulmadık kişi siziçok yıpratabiliyor, en yıpratır dediğiniz göklere çıkarıveriyor.. sevgiyle nilgün budak ben.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta