insan
yok
güzelliklerle bezenmeli
nefis benlik duygusu
yoksa
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yok!
güzelliklerle bezenmeli,
nefis,benlik duygusu.
insan olduğumuzu hatırlat/mak,,,,
erdemlik insan olmaktan geçer.
şiirce kalın...
Umarım kaybetmeyiz.Güzelikler yüreğinizi bezesin.Saygılarımla..
Sevgili İlkay Coşkun:
Etkili ve güzel bir şiir olmuş.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.
Her şey gönlünüzce olsun.
Görünüşü küçük, içeriği dev gibi olan şiirinizden dolayı yürekten kutlarım Sayın ÇOŞKUN :-)
Az ve öz...
Yok!
güzelliklerle bezenmeli,
nefis,benlik duygusu.
...
Yoksa…
Elde,koca vahşi bir 'hiç',
kaybedense insanlık ülküsü
Söyleyecek başka söz yok...
Tebrikler...
Saygılar...
Yok!
güzelliklerle bezenmeli,
nefis,benlik duygusu.
...
Yoksa…
Elde,koca vahşi bir 'hiç',
kaybedense insanlık ülküsü.
Bence de;
İnsanlık güzellikle bezenmeli... İnsan olabilmenin içinde iyilik ve güzellikler yatar....
Az ve öz..
Güzeldi. Kutlarım
Saygımla
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta