Damla damla kanarsın, sana kıyıp silemem
Hani,
Bir inşaata başlamıştık ikimiz,
Temeli inancımızdı.
Kolonlar gülümsememiz,
Kirişler güvenimizdendi.
Duvarları bizdik,
Çatısı ise sevgimiz.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




İnşaatla aşkı güzel birleştirmişsin, ama inşaatı tamamlayamamışsın. bir gün tamamlarsın inşallah. devamı dileğiyle. kaleminiz tükenmesin. hep iyiler söylesin
hoş değişik açılımlı anlatım
tebrikler başarılar
KUTLUYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK İNANCINIZIN HİÇ YIKILMAMASI UMUDUYLA SAYGILAR NEVİN ÖZVERİ
İnşaat,deprem ve sevgi..çok güzel..kutluyorum :)))
Anlayamamışsın onu, yıkamaz demişti, zaten yıkanmaya da ihtiyacı yoktu :))
selam ve sevgiler
yaptığınız bina sağlamdır sevgili Kenan abim, değil 12 şiddeti, 22, 32.. vız gelir.....hep sağlam, hep ayakta, dimdik.....
şiirleriniz gibi......yüreğinize sağlık.....
anlam dolu güzel bir şiir. tebrikler...
saygılarımla.
eksik olan bir şeyler mi vardı......hüzünlendim dost.
Mütehit her zaman yaptığı yapının sağlamlığını savunur.Sanki hiç deprem olmayacak gibi ama bir de deprem olunca yapısının sağlamlığı ortaya çıkar..
Güzel şiir için sağol dost..
Saygılar..
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta