Bir imla hatası bile bazen
Değiştirilemeyecek kadar güzel durabilmeli
Yılların yüzünde belirginleştirdiği her çizgide
İnadına daha da çok sevebilmeliyim seni...
Her gün biraz daha güzelleşmeli gözlerin
İlk günkü gibi kaçırıp bakışlarımı
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Çok güzel vede anlamlı yorumlanmış,bir o kadarda güzel bir şiir olmuş.Tebrik edrim.
Mürsel Adıgüzel
güneşli günler bittiğinde _sahte _sevdalarını terkedenler..
okumalı bu şiiri...! !
ki..sevmek ne demekmiş anlasınlar...
daha güzel nasıl anlatılırdı zaten? !
sevgiyle..
Her mevsim çiçeğe durur mu gül
Her mevsim yeşil kalır mı ağaç
Kışını da sevebilmeliyim senin
En az baharın kadar...
//
HER MEVSİMİN KENDİNE GÖRE GÜZELLİĞİ OLDUĞUNU NE GÜZEL ANLATMIŞSIN,HELE 'KIŞ'KUTLARIM,SEVGİLER...
' güzel şiirdi, kutlarım.' sevgiler.
Güzel saptama.Çok kimseye bunu anlatabilmek adına .....Kutlarım.
Şiirle ve dostça....
Gülgün Çako.
Sevmek herşeyiyle...noktasına virgülüne bakmadan.
Saygılarımla çok güzeldi sevgili Melih kardeşim.Esen kal.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta