Risk almadan yol alamazsın yol almak risk
almaktan geçer
Yol dışarda değildir yol içerdedir dış dünyayı
terk et iç dünyana dön ve seni ona götürecek
yol ordadır onu eğer sen samimi olarak dinlersen
Sanki dünyayı ben düzeltecektim
Herkes zabit fikri ile yaşarken
Yine de bir şeyler değişir sandım
İnsan bildiklerim robotmuş meğer
Her yolu denedim değişen olmaz
Bu acımasız filmin bir an önce son bulmasını
istiyorum
Dünya bir sinemadır diğer varlıklarsa birer
oyuncudur
Ben bir hayat yaşamadım ben bir rüyanın içinde
kabus yaşıyorum rüya bittiğinde kabusta bitmiş
olacak
Gaip ile görüşteyim
Onlar ile sohbetim var
Dünya ile ahiretten
Her bir türlü sohbetim var
Yakında hastalar vardı
Rüyamda görmüşüm ben sevdiğimi
Melül melül bakıyordu uzakdan
Obakışı yokmu beni yakıyor
Öyle bir haldirki anlatılamaz
Gördüğüm hayeldir gerçek değildir
Dost dedin selamın saldın
Şaşırdım selamın aldım
Rüyamı hayal mi dedim
Ap açık gerçek dediler
Bizler elçiyiz dediler
Mutluluk diye bir şey yoktur mutlu olacağını sanıp
koşuşturmak vardır
İnsan kurulmuş bir saat gibidir inanmış olduğu değerler
çöktüğünde o saat ölmüştür
Sabır acıdır meyvesi ise tatlı olur
Bu yüzden cennet denilmiştir
Cennet zoru başarabilmektir
karanlığı yok edip ışığa ulaşmaktır
Hızır-la görüştüm Aliyle görüştüm Muhammed-le
sohbet ettim sınavım bitti kurtuldum sandım hayır
sabıra-da sabır var dediler sabıra-da sabretmekten
başka çaremin olmadığını gördüm ve sabretmekteyim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!