Bende eller gibi yaşamak isterdim bana yaşama
şansı verilmedi vermedi
Kaçıncı sarsıntı kaçıncı deprem
Sallar durur beni bir sonu yoktur
Her bir yerim kırık her yerim haşat
Ayakta durmaya gücüm yok benim
Derdin biri biter birisi başlar
Ben görmediğime inanırım sen ise gördüklerine
inanırsın
Senin gördüklerini benim görmeyip de kalp gözüyle
gördüğüm var etmektedir
Ben haklıyım diyenlerle asla yol alamazsın her
şeyi kendi bildiği için ne sana nede dünyaya açık
olması gerekmemektedir bu tür insanlar kendi
egosunun kulu ve kölesi olmuştur onlarla tartışma
değil bir araya gelmeyi dahi düşünme
Ben Haktan selam aldımsa sen selam vermesen de olur
Hak benden razı olmuşsa sen olsan olmasan da olur
Hak bana doğru yoldasın dediyse sen yanlış desen de
Olur
Ben hayattan koparılalı yıllar oldu sen hala yaşa diyorsun
nasıl olacak bu bir bilgin var mı söylermisin
O yaşatmayınca yaşamın olmayacağını hala anlamadın
anlatamadım ölülerden olduğuna işaret budur
Ben hep ümit etmiştim insanlarla içli dışlı ve yardım
sever olmamla onları kırmamamla bir şeylerin değişeceğini sanmıştım hayal kırıklığına uğrattılar
üstelik her bir konuda beni suçlamayı da ihmal etmediler
Sonunda onlar değil de ben değişmek zorunda kaldım
ve bu seferde ne oldu buna çok değişti dediler ölülerin
Beni anlatmaya çalışma nasıl olsa beni arayanlar
bulacak
Beni arayan kendine dönsün
Kendinden uzaklaşan benden de
Uzaklaşmış olur
Kalabalıklara karıştıkça isim sıfat bölge




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!