Cangüzârım,
Menendsizim;
Ey Kara sevda ile
Eflâtûnî sevdiğim!
Özlediğim sen ol Kâfi;
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hafıza-i beşer nisyan ile malüldür, asrın marazı değil ki bu fıtri kusurumuz.
Bunla kıyas edersem iltifatı da unuturum maazallah:)
Tesekkürler yorum için
Kaldığı yerden devam ediyor
İltifatlar,
"Sıtma" istisnai artık
Kıyaslamayı değiştirmeli bence,
Asrımızın hastalıkları var,
"dün yediğini unutmak" gibi,
2 yıl öncesini zaten!
Zarifti yine
Tarzınızı yansıtan
Tebrikler Naz Hanım.
Hafıza-i beşer nisyan ile malüldür, asrın marazı değil ki bu fıtri kusurumuz.
Bunla kıyas edersem iltifatı da unuturum maazallah:)
Tesekkürler yorum için
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta