Ansızın bir bakışla başladı herşey
Yüreyime ilk izi o zaman bıratın
Ciyerlerime duman çeker gibi çektim kokunu
Acı verse de; kanatsa da her an
Ne var ki mümkül olmasada kavuşmak
Gelir misin ki bir gün beklesem yolunu
Ümitsiz bir bekleyiş olsada
Nasıl oldu da baglandım sana bu kadar
Deli divane oldu yüregim geziyor avare
Ürkek bir güvercin gibi heyacanla
Zalim avcımın elinden kaçıyorum şimdi
Denizin altında ateş yakar gibi sevdim seni
İmkansız olsada birgün belki olur
Belki yanar be sevgili
Keşke suya karşı dayanıklı bir ateş olsada
Denizin altında ateş yakmak bu kadar zoz olmasa be sevgili
Emre Gel
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta